Főnix Masszázs Noémivel

Főnix Masszázs Noémivel

A csoda körülvesz

2015. március 24. - Főnix Masszázs Noémivel

alagut.jpg

Az elmúlt napok tapasztalatát foglalom ma össze nektek!

Az ahogy ezt a mai bejegyzést is elkezdtem írni, már az is érdekes. Ugyanis este 10órakor már az igazak álmát aludtam, és felébredtem valamire 0:30perckor, ami miatt ez a dátum érdekes ma 0:44perckor belép a nap a Kosba, és gyökeres változásokat jelenet többünk életére.

Régóta jelen van az életemben a csoda, viszont a napokban nagyon felgyorsultak az események ebbe az irányba. Így tehát eldöntöttem hogy csodataláló, -generáló, és látó leszek. Mert ez ez teljesen más világlátás, mint amit a legtöbb felnőtt tesz. Tehát az egyik énemnek megengedem, sőt kérem, hozza felszínre a gyermeki mivoltomat. Mert a mennyek kapujába csak akkor léphetünk be, ha ismét gyermekként szemléljük a világot (ez egy Müller Péter idézet, nem szó szerint)

Pénteken napfogyatkozás volt, miután vége lett ennek az égi próbának, azt éreztem a NAP ismét megújult, újjá született, tele erővel és energiával. Aznap gondoltam valamire, és rövid időn belül megtörtént, vagy valami angyali üzenet kapcsán jött egy jel, hogy jó úton haladok.

Ma például olvastam egy könyvet, ami szintén arról szól lásd meg a csodát, mert te teremted a világod! Azt tudtátok, ha a szavannán vagytok és egy orrszarvú feléd rohan, neked semmi mást nem kell tenned, mint egyszerűen oldalra állnod? Merthogy ő maximum 4-5 méterre lát el, és azért kezd el rohanni, mert abból az irányból valami megijesztette?!

És mi történt? Megyek a kislányommal haza az iskolából, és az utcán egy bohóc lufibábokat hajtogat, és mi van nála, milyen állatról beszél, amit én eddig még nem láttam lufiból? IGEN! egy sárga orrszarvú van nála. ÉS mit hajtogatott nekünk, egy póni pegazus keveréket. (Azt tudni kell hogy a pegazus a női energiákat képviseli a sárkány pedig a férfit, és s napokban leptem meg magam egy mágikus pegazus kártyával :)   )

Szeretnéd megtapasztalni napi szinten TE is a csodát?

Serendipity-ben szeretnél lenni?

Keress fel, írj, és én tudok mutatni egy lehetséges utat hogyan érd, el. Mert amit én meg tudtam csinálni, TE is képes vagy rá! Pusztán döntés kérdése hogyan éled az életed!

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixmasszazsnoemivel.blog.hu/api/trackback/id/tr467299257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marika Melihercsikné 2015.03.25. 08:47:29

Igazad van, Noémi! A csodákat mi teremtjük!

Főnix Masszázs Noémivel 2015.03.25. 20:53:10

Igen Marika, viszont nyitottnak "kell" lenni ahhoz, hogy ezt az emberek meglássák
Szándék,
Döntés
Tanulás
Megtapasztalás
Elfogadás
Leegyszerűsítve ez a folyamat!
:)
süti beállítások módosítása